Nimic mai simplu. Adaugati in cosul de cumparaturi, unul sau mai multe Cadouri de Craciun, Paste sau alte Cosuri Cadou din Colectiile noastre sau din lista de Produse.
Daca doriti asistenta telefonica in procesul de comanda, va rugam apelati unul din numele noastre de telefon 0747.112.211, 0740.330.330, de luni pana vineri, in intervalul orar 09 – 17 si unul dintre consultantii nostri va prelua apelul, indrumandu-va catre cea mai buna alegere pentru dumneavoastra, atat a produselor dorite cat si a metodei de plata si livrare
Vizitati catalogul de Craciun
Finalizati comanda dumneavoastra, adaugand datele de facturare si de livrare. Prin serviciul Early Booking oferit de GourmetGIFT, aveti posibilitatea de a alege data la care doriti sa va fie livrate cosurile cadou sau produsele comandate. Adaugati orice alte detalii specifice comenzii dumneavoastra (livrare cu prioritate, personalizarea cadourilor, livrare multipla, inserarea de felicitari, carti de vizita, agende sau calendare).
Oferim suportul si logistica necesare serviciului de livrare multipla.
E-gift
Nu cunosti adresa destinatarului, nu ai inspiratie sa alegi un cadou? Nici o problema! Ne oferi adresa de email a destinatarului cadoului si bugetul la care te-ai gandit, iar de restul, ne ocupam noi, prin serviciul E-Gift.
Cere detalii!
Daca inca nu sunteti convinsi, contactati-ne accesand formularul de mai jos!
Achizitionarea produselor este completa urmare a acceptarii la plata a facturii fiscale emise prin intermediul platformei online cosuri.gourmetgift.ro, sau, in cazul comenzilor personalizate, a platii facturii proforme emisa de unul din consultantii nostri pe baza informatiilor oferite de dumneavoastra. Plata se poate realiza online prin acces securizat MobilPay, prin Ordin de Plata, sau ramburs.
Modalitate de Ambalare
Toate cadourile produse sunt ambalate individual, dupa caz in cos, tavita, cufar, cutie. Cadourile in cos sau tavita sunt infoliate profesional in celofan, pastrand aspectul estetic al acestora. Toate cadourile, indiferent de metoda de ambalare, sunt introduse in cutii de carton destinate pastrarii integritatii cadourilor, pe durata transportului.
Receptia marfurilor
Clientul are obligatia sa verifice marfa la momentul livrarii, in prezenta operatorilor de transport si sa notifice in termen de 24 de ore de la primirea coletelor, orice neconcordanta.